Výprava plná legrace

• Napsal: Rozi
  • Datum: 01.10.2018

Na výpravu jsme vyjeli vlakem. Po cestě mě nejvíc bavilo, když Štěpka říkala vtipy. Pak když jsme dorazili vláčkem do cíle, tak mi připadalo, že jsme šli docela dlouho na chatičku. Když jsme konečně přišli, tak jsem si mohla odpočinout, po odpočinku jsem si udělala spací místo a vedle mě si lehla Štěpka.

Druhý den ráno jsme si pochutnali na výborné snídani, kterou nám připravily maminky. Po snídani nás čekal výlet na Sloní kameny, tam to bylo super. Večer jsme hráli hry, u kterých byla legrace. Pak Mikeše vyzvedl táta, protože druhý den jel na turnaj. Moc se mi líbilo, když nám Zdenda před spaním četl pohádky.

Ráno nás všechny vzbudili kluci, nasnídali jsem se, vyčistili zuby a šli jsme na výlet, na kterém jsem hráli hry. Odpoledne, když se vrátil brácha, jsme běhali po lese, kde byly rozvěšené lampiónky, na kterých byla čísla. My jsem si ta čísla museli napsat a papír s číslem jsme si museli cvaknout. Když Zdenda zapískal, tak jsme museli běžet k němu a ukázat mu, kolik jsme nacvakali čísel. Měli jsme mít nacvakáno 15 čísel, já jsem měla 12, někdo měl méně, někdo měl i všechny. Když jsme to dohráli, dostali jsme jako cenu bílé kaštany.

Druhý den mě bavilo, když jsme hráli Kyklopa a Dáša se při ní schovala do velikého koše. Potom nás čekala cesta domů, ve vlaku jsem si hrála s mým slizem, který jsem si koupila. Když jsme přijeli na nádraží v České Lípě, tak se mi trochu stýskalo po chatičce. Moc ji na dálku zdravím!!!

Rozi

Jméno:
Název:
Váš text:
Kontrola 3+5=: (výsledek je: 8)

Nejbližší akce

Víceboj

Podporují nás:

Děkujeme nadačnímu fondu společnosti Veolia, který finančně podpořil naše letošní letní táboření na Naději.

Nejnovější komentáře

• Korálkové činy u Dvořáků

17.01.2018 | Petr Dvořák

Dost nepříjemné :D . Takže vlastně taky držíš otužování ;).

• VÝLET NA TISKÉ SKÁLY

13.11.2017 | René

Nejlepší na poslední fotce je ten plakát se mnou při výstupu na Mount Holák :-D Nééé, blábolím, super článek Máťo, Rena

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Dáša

Achjo, to je tak úžasný :D. Hele, ty jsi takovej spisovatel, že to snad ani není možný... Fakt super článek!

01.11.2017 | Vojta

Ahoj Máťo, na to se můžeš spolehnout :-)

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Matěj

ahoj Vojto, ten článek byl suprovej. Doufám, že tu hru CLUEDO přineseš i příští výlet!

• PLESKOTSKÉKLÁNÍ

04.06.2016 | Malina

Pěkný článek a ta fotka .... ještě lepší :D

• V Pleskotech měli supr kladivo

01.06.2016 | Tereza Šplíchalová

Nejvíc se mi líbilo naše tajemství Zdendo a Máťo :) a ta hra na pavouky, jinak všechny hry byli super. Ještě se mi líbil

01.06.2016 | Zdeněk

Já se hlavně těším, až tudle fotku uvidí Dart Vader, Bumbble Bee, Nšoči a pirát Transformer tak zhruba za 15 let :-)